Wednesday, December 10, 2008

Klar, ferdig, jul

2uker til jul! I dag!! wæææææ...
Ikke har jeg bakt mange kaker, ikke har jeg kjøpt noen presenager (med unntak av en halv til sondre), ikke har jeg vasket min egen leilighet, ikke har jeg fått julestemning, ikke har jeg hengt opp julestjerna, ikke er jeg forbredt til årsoppgjøret, ikke har jeg gjort ferdig jeg jeg burde vært ferdig meg og ikke er jeg klar for jul..

Men på den andre siden har jeg bakt noen kaker, jeg har kjøpt denne halve presangen, jeg har booket tid til juleverksted i morgen, jeg har funnet fram grønnsåpa, jeg jobber for fult med å bli ferdig på jobb og jeg ser frem til jul. Tross alt. Og så har jeg rukket å smelle rompa i asfalten og det er et tegn på at det i det minste er julekalt... Og så har jeg møtt min kjære igjen i går. Det kommer man iallefall i stemning av:)

2 comments:

Anonymous said...

Hvis det er noen trøst: jeg har vasket en skuff, bakt en sort julekaker (glutenfrie), kjøpt noen få gaver... og jeg skal være her hjemme på julaften! Sånn sett så ligger jeg vel enda dårligere an enn deg?
Det blir nok jul, likevel, skal du se - og da treffes vi forhåpentligvis! Gleder meg til det!

Anonymous said...

Jeg vil sende deg et "godt ord" jeg fikk av Turid H.O., sirlig brodert: "Slapp av. Det blir jul, uansett" Dessuten har du jo gjort en flott jobb i Eide, og vi har fått gullbryllupsgave-kakene!!!!
Gleder meg veldig til jul!