Wednesday, December 3, 2008

Paradismisjonen!

Da jeg tok morgenbadet mitt fredag morgen fikk jeg noen nye venner.Det er ikke lett å kommunisere når de kan gassisk og litt fransk og jeg kan norsk og engelsk. Men med smil og pek og litt tegning hadde vi en flott stund på stranda i morgensola. Jeg lærte de å hoppe paradis noe som falt i smak:) Vi tegnet også i sanden og lo av rare former og Martes håpløse dyretegninger. Da jeg kom tilbake med kameraet var de i full gang med dagens arbeid; fange små fisk med et garn. De syns selvfølgelig det var kjempestas med bilder og ville gjerne bli tatt bilde av alle sammen.











Jeg ble selvfølgelig veeeldig sjarmert av disse søte barna og Arild Hansen foreslo jeg skulle begynne Den norske paradismisjonen! Stiller nok i samme kategori som Ragnhilds "hirsemisjon", fine tanker, men ikke helt gjennomførbart. Men tenker på å legge det frem for LS neste år.. For å være på den seriøse siden.. eller noe..:)




No comments: