Sunday, February 1, 2009

Søndagstur!

I dag har jeg og min kjære Arild vært på søndagstur i sola! Med kaffe, appelsin og nøtter i sekken gikk vi fra Dale og oppover til Dalsnuten. (Merk at vi ikke parkerte på "pingle"-parkeringsplassen- som jeg mener er forbeholdt barnefamiler og den eldre garde...:)) Det er fin utsikt på toppen(324m over havet) og man kan se hele Stavanger og litt til..


Fra toppen av Dalsnuten gikk vi halvveis ned igjen, og begynte så på rundturen rundt til Resasteinen. Det var litt opp og ned og opp og ned igjen.... Men en fin tur. Vi var vel enige om at min mor og hans far aldri ville vært med..For det var bratt. VELDIG bratt!



Her er Dalenuten i bakgrunnen. Den vi var oppå før vi gikk til Resasteinen hvor dette bildet er tatt. (Og ja.. Det var langt ja...)

Utpå ettermiddagen fikk vi også med oss solnedgangen og det var flott med Dalsnuten og Stavanger i bakgrunnen!!


Bare for å gi et lite inntrykk av hvor bratt det er legger jeg bare ved et bilde av Arild-Bambi-Hovda nesten på toppen:)


Det var en fin, fin tur! Deilig med tur og natur, mosjon og tid sammen:) Hurra for søndager!


6 comments:

Kristine said...

Dette må da ha tatt hele dagen..?!
Så koselig ut da! Og ikke minst deilig og snøfritt!

Mamma Kathrine said...

For en flott tur!! Skal si dere er spreke!!! :)

Anonymous said...

Imponert!!! Nesten misunnelig - men det er tider for alt! Så: Husk og leve mens du gjør det- husk å elske mens du tør det!!

Anonymous said...

jeg hadde nok ikke blitt med nei,men saa ut som dere hadde en flott tur. mamma

Anonymous said...

Skal jammen si dere er spreke Marte!! Men då ut som en veldig fin tur!! Så kjekt med bilder :)!
Håper alt står bra til der vest!

ingerj said...

endelig et bilde av mannen!!! så bar dere ser ut sammen ;-) fint skjerf forresten! Savner deg tusenvis av masse ganger pluss en million!