Wednesday, April 29, 2009

Hurra for bursdagsbarna!

I går hadde min flotte tante Åse bursdag! Hurra!
Og i dag har Kjetil A., min flotte generalsekretær bursdag! Også hurra!

Gudrun og meg fikk det ærefulle oppdraget med å lede festen med 100 mann. Det var jo slik at de fleste av disse er "litt opp i åra" og har vært på samtlige møter og tilstelninger ledet av slike "litt opp i åra mennesker". Så jeg og Gudrun var litt nervøse før vi skulle i ilden. Men det gikk så bra atte.. Nesten 3 timer med gassisk mat, hilsener, sanger, taler, kake, gaver, blomster og flere hilsnere gikk "smooth" (uttalelse fra mann i personalseksjonen om vår bragd). Hehhe. det er jo fint å høre at de setter pris på oss litt yngre også:)
Og så må jeg også få trekke fram min søster som brukte mye av arbeidsdagen til å hakke tomater. Jeg lo fordi de hadde satt av 5-7mann til å hakke tomater.. Men det var visst ikke så galt beregnet likevel. Det var MYE tomater. Jeg tar det tilbake. De var flinke! Og all hjelpen trengtes.

Festen er over og jeg skal nyte en ettermiddag med sommerkotelleter til middag og forhåpentligvis en kveldstur i vårsola:)

3 comments:

Tante Åse said...

Takk!

Bestemor said...

Hurra for flinke jenter!

ingerj said...

jeg gleder meg til å kveldstur i vårsola med deg ;-)