Tuesday, April 7, 2009

To glimt..

...fra Riga. Blitt litt lite bilder i det siste, så da legger jeg ut to før jobb en helt vanlig tirsdag:) Dette er minner fra Riga turen forrige helg! Flott tur til ei god venninne!
Mat var selvfølgelig en del av helgen (vi kan det der med å nyte livet noen ganger...hehe).
Her er Inger Johanne på en søt kafe med blomsterkopper og kjempegod kaffe! Og så spiser vi en utsøkt pai med skinke og sopp.. Mmmmm! Men så hadde jeg lovt å prøve Sushi også.. en heller moderat opplevelse. Var ikke veldig godt.. men alle gode ting er tre sier I.J. Så jeg MÅ vel prøve igjen.. Gleder meg ikke...
Bortsett fra en heller dårlig sushi opplevelse, var det en fiiiiiiiiiiiiin tur!! God påske til min vakre venn i Riga! Nyt ferien!
Nå skal jeg på jobb:)

5 comments:

ingerj said...

du og sushien altså ;-) herlig kombo!

Kristine said...

Haha, der så du heller skeptisk ut!

Kos deg på jobb de siste par dagene, så ses vi snart!! :D

Bestemor said...

Tenker Eldar misunner deg sushien, hvis han leser bloggen din da.
Ses vel snart!

Marte said...

Ja, vi ses snart!! Både bestemor og Kristine! gleder meg til en påskehelg på sørlandet:)

Anonymous said...

skulle gjerne oenske meg di koppene med roser...