Sunday, September 26, 2010

Tida flyr...

Ukene går altfor fort! Nå er det allerede en uke siden jeg skrev sist.. Fysjameg..
Denne uka har jeg vært i Stavanger, og dagene har gått i ett. Torsdag kveld reiste Arild, Maud og meg til sørlandet. Mye å fikse og ordne her også. Men vi har hatt det fint.
Snakket med presten, fått målene på lokalet og bestilt mat. Og kjøpt servietter til kaffen.. Det nærmer seg nå. Bare 3 mnd igjen:)
I natt har jeg og Maud vært på overnattingsbesøk hos bestemor og bestefar! Vi har kost oss veldig! Nå venter vi på at vi kan få hentet Arild som har vært i utdrikningslag til Thomas i Tvedestrand. Og så skal vi kjøre helt til Sveio i kveld. God tur til oss!!
Håper dere alle har hatt en fin helg:)

2 comments:

Kristine said...

Høres ut som en finfin helg! Tre måneder går fort, men jeg er sikker på at dere kommer i mål:)

Anonymous said...

Takk for besøket!! Gjett om vi koste oss, med besøk både av to to-bente og en firbent gjest!

Maud var jo bare stor-skjønn!!!
(ikke til forkleinelse for dere andre)

Bestemor og bestefar