Tuesday, September 14, 2010

Vel hjemme igjen.

Her jeg ble jeg møtt av super-glade Maud som hadde vært alene hele dagen. Og TRE brev i posten! En fra posten med navnelapp til postkassa, et nydelig takkekort fra Mette og Ole og et kort fra BYEN. Med stor B. New York. Heldige Inger Johanne som har vært der!

Jeg ble i tillegg møtt med et forferdelig regnvær! Det er nesten storm her på landet. Men jeg og pus har lukket alle vinduer, låst dørene og puttet oss ned under teppet (Maud er akkurat nå på ekskursjon i potteplanten, men kommer nok tilbake til sofaen vil jeg tro). Vi har forbredt oss på alene-hjemme natt.

3 comments:

Anonymous said...

hørtes ut som en koselig høstkveld :-)
gleder meg til å treffe maud, - skulle ønske jeg fikk sett henne som kattunge!
ha en fortreffelig dag!
ane

Anonymous said...

hørtes ut som en koselig høstkveld :-)
gleder meg til å treffe maud, - skulle ønske jeg fikk sett henne som kattunge!
ha en fortreffelig dag!
ane

Anonymous said...

Enig med ane, her koser i oss med hverandre, god musikk, god bok!
Holder fortsatt på med "Leve langsomheten" - ute kommer regnet bøttevis!

Bestemor