Wednesday, February 2, 2011

Sprekkeferdig:)

..ikke jeg (enda), men denne søte piken her:

Jeg møtte Johanne i dag til middag, og det var riktig så koselig. Hver gang jeg treffer henne for tiden tenker jeg: "dette er nok siste gang jeg treffer Johanne med babyen på innsiden". Men så treffer jeg henne igjen. Og igjen. Like sprekkferdig hver gang.. Men den lille jenta har ikke lyst å ut enda, og trives tilsynelatende godt inne i mammas mage. Termin er til søndag, så hun har jo ikke hast enda. Tror kanskje mammaen ønsker at hun har det litt travlere med å komme ut... Vi får håpe at det går fint:) Og hvem vet.. Kanskje dette er siste gang jeg skriver om Johanne på bloggen før prinsessen deres er ute?? :)

3 comments:

Anonymous said...

Hurra for to flotte vordende mødre!

Lykke til med fødselen - til Johanne og lykke til med fortsatt noen måneders ventetid; Marte!

Bestemor/oldemor

Anonymous said...

nydelig bilde! så fine dere er :)
ja vi venter spent på nyheter i krsand også!
ane

Kristine said...

Spennende! :)