Saturday, July 2, 2011

Natterangling..


Jeg sover svært lite på natta for tida. Jeg legger meg, sover litt, må på do, sover litt, ligger våken, nattevandrer, leser litt, ser på tv, sover litt, må på do igjen.. Og sånn går nå nettene.. Sover best mellom 6 og 9 på morraen. Og i natt er intet unntak. Så nå har jeg sett gjennom alle bildene jeg har lagret på denne dataen. Fra 2004 ca og framover. Koselig å se gamle bilder og mimre litt. Legger ut noen av eldre dato her, så kan dere mimre litt også....:)

En juletilstelning på Drottningborg. Da var vi unge, Kathrine og meg. Bare litt visste vi om livet, menn og babyer. Nå vet vi mer om alle de tingene. Kathrine mest...:)

Dette ble tatt den vinteren det var så mye snø, og Eldar og jeg måkte foran kirka i Eida. Hvilket år kan det ha vært? Er iallefall mer enn 4?

Store Daniel som lille Daniel. Jeg elsker dette bildet. To skjønninger!!

Superoppgaveskriverne. Fra eventyret vårt i Asia. Tenk at det er 5 år siden!! Det er ikke så lenge siden, men likevel lenge siden. Det var en LOVELY tur! Med en lovely Ane:)

Åpning av butikken lovers. Føles som en evighet siden vi var på SriLanka. Har vært en glede å se gjennom de bildene på nytt i natt. Det var en spesiell opplevelse!

På besøk hos Inger Johanne en gang for noen år siden. Da hun bodde i Oslo og jeg syns det var veldig stas å reise til hovedstaden på venninnebesøk!! Heldige meg med en sånn fin journalistvenn:)

Fra Bremen hvor jeg og Kristine gjorde byen uttrygg. Desverre var det ikke så mange bilder av oss sammen jeg ville re-poste her på bloggen (av naturlige grunner), så jeg la inn dette. Mest på grunn av vinen. Jeg gleder meg til et glass med kald hvitvin! Mmmm.. Var en fin tur til Bremen!!

Fra eksamenfest i 2005! Fine jenter! Lite ante vi om tiden som skulle komme.... Godt vi har klart oss såpass bra i ettertid!

2 comments:

Anonymous said...

koselig med en oppsumering av og til-
Lite ante dere da-lite aner dere nå om fremtiden.Er nok derfor vi må ta gleder og sorger på forhånd-så vi er sikre på å få dem.
Jeg var også oppe tre ganger i natt i ren sympati,
Håper dette var siste natt uten barneskrik hos dere:))
mamma

Mamma Kathrine said...

Så faktisk på det bildet av oss i går! <3 Jeg håper at dere snart får søvnløse netter på grunn av en nydelig, skjønn liten baby! :-D mange mange klemmer fra meg