Wednesday, June 29, 2011

Babyteppe!


Etter at jeg var ferdig med å være lei meg i går laget jeg dette sengeteppe til prinsessa vår. Trengte litt farger inn i tilværelsen. Og blir det en Jonas får jeg selge dette til høystbydende og lage et nytt (selv om Arild mente det var gutteaktig nok med en blå blomst...jeg er LITT uenig i det..:).
Ps. Dette er ikke ment til å være skryteblogging, men jeg syns det er koselig å dele det med dere som ikke er her. Særlig når jeg er fornøyd selv- da er det gøy å kunne vise det fram. Som Arild sa- godt du er så flink- ellers hadde det vært litt vanskeligere å skryte av deg.... hehe:) Søt han.

6 comments:

Anonymous said...

kjempefint!!!
ikke vanskelig å skryte av det eller deg:)
mamma

Anonymous said...

Helt enig med mamma!!! :)

Dette hadde jeg ikke sett da vi prata - da hadde jeg selvsagt skrytt da!

Oldemor

Anonymous said...

Ja, du er flink - og det teppet var skikkelig fint! :-)
Tenker masse på deg for tida, og skjønner godt at dagene er litt tunge akkurat nå.
Stor klem til deg fra snart "grandtante" Åse

Anonymous said...

Så fint teppe! :) du e så god til å sy altså! Håper du ikke må vente så mye lenger nå, klem fra silje i oslo (snart i grimstad for sommeren ;)

Kristine said...

Kjempefint! Du er så flink! Skulle det bli en Jonas står jeg klar til budrunden;)

Inger said...

Jeg tenker og tenker på deg. Eirik ble også igangsatt. Da skjer det i alle fall noe! For alt jeg vet skjer det noe i skrivende stund! Lykke til!