Wednesday, September 19, 2012

Tanken som teller..

Forgårs gode gjerning forble ugjort.  Blomster ble innkjøpt og dør ringt på til en eldre dame vi kjenner. Der stod vi da. Mamma og jeg. Med en blomsterbukett i handa og ventet på at døra skulle åpne seg. Men akk. Det kom ingen ut. Trist. Det er en flott dame som hadde vært hyggelig å prate med, og som sikkert hadde satt pris på litt blomster. Vi får prøve igjen en annen gang.
Siden gjerningen forble ugjort, sto vi plutselig med en nydelig høstbukett "til overs". Den havnet på mitt kjøkkenbord. Altså ikke så galt at det ikke er godt for noe. Nå nyter jeg høstfarger og koser meg med fine blomster! Kjøpte en liten ullløper på brukten i dag, den syns jeg passet så fint til kalde dager. 



God høst- og besøk gjerne noen som trenger det!

No comments: