Thursday, November 14, 2013

Flerkultur og høstfest

I dag har jeg fått oppleve mye gøy! Begynte dagen på flerkulturell dag i Grimstad sammen med Theodor og mamma. Kebab og injerra til frokost var litt heftig, men kjempegøy å se hva de hadde stelt i stand. Og de er så stolte av sine kulturer, både i form av mat, musikk, dans og klær. Godt å se hvordan de smilte og tok bilder og koste seg på et slikt arrangement, selv om de er veeeldig langt hjemmefra:)


Neste år skal jeg smake enda mer, da ammer jeg ikke og trenger ikke passe meg for sterk mat:)

Dans og høy musikk
Etterpå var Theodor og jeg en tur på babysang. Dette er kjempekoselig! Så dro vi hjem og sov litt og bakte kake. Etter fiskekakemiddag dro vi alle på høstfest på triangelhuset. Der var det musikk og sang av TenSing, andakt, kaker og lotteri. Arild og de to minste dro hjem etterhvert, mens jeg ble igjen til det var slutt. En fin høstfest, til tross for litt langt program..

Det var publikum her altså, dette er bare alle stolene til TenSingerne som står tomme mens de synger…!

Høstjenta hadde pyntet seg i den fineste høstkjolen, og valgte hårbånd selv. 
En festlig dag!

4 comments:

Anonymous said...

:)
mamma

Eldar said...

Det så godt ut. Fant mamma noe som ikke var for sterkt?

Anonymous said...

Det må ha vært en spennende dag for Theodor! :)

Oldemor

Marte said...

Eldar: mamma syns det hun fikk var sterkt, men spiste det likevel! En tøff dame!