Monday, March 3, 2014

Innlegg nummer 1000

Er akkurat det det er. Et innlegg nr 1000. Dette kunne jeg brukt til noe helt ekstraordinært! Avslørt en hemmelighet kanskje…! Men istedet blir jeg sittende å tenke på de 999 foregående innleggene. Den delen av livet mitt jeg har valgt å legge ut på nettet. Mange ville si jeg har delt for mye. Vært for personlig. Men så tenker jeg dette: Jeg har ikke lagt ut noe jeg ikke kan stå for. Denne bloggen har vært et kikkhull inn i lifeofmarte. 
Og jeg syns det har vært strålende! 
Bloggen og innleggene har endret karakter etter hvor jeg har vært i livet, og etter hva som har opptatt meg i hverdagen. Den har vært et talerør, en blogg, et rot og et smil. Og jeg håper den har gitt deg noe av meg. Jeg kan love at den vil endre karakter igjen. Når stresset blir mindre, søvnen lengere og pensjonisttiden begynner…. Da blir det nok svung her. Men enn så lenge får dere henge med på det som skjer. Eller ta en pause (håper ikke det da..). 


Og en hemmelighet kan jeg fortelle deg; akkurat i dag har jeg selvtillitt nok til å legge ved en selfie:) 
Tommel opp og lenge leve internett:)




4 comments:

Unknown said...

Gratulerer med innlegg nr 1000! Jeg ser fram til de neste tusen også.

Anonymous said...

Ja, gratulerer fra meg også :)
Jeg henger med så lenge jeg klarer å finne fram til bloggen!!
Gleder med for hvert nytt innlegg!

Bestemora di.

Carina said...

Hei Marte! Jeg følger med deg, hvertfall nå og da. Og må bare si at jeg syntes det er superkoselig å se bilder av deg og familien din. Ser ut som dere har det veldig bra. Herlige to barn også. Ove og jeg har fått Ulrik, og koser oss vi og. Blogg videre! Jeg heier på deg!! :-)

Marte said...

Takk for det, alle sammen! Så koselig at du er innom litt av og til Carina! Hils så mye til Ove, dere er noen fine folk, og jeg tipper lille Ulrik er blitt en kjekkas!!