Saturday, March 15, 2014

Vårlig uke!

Denne uka har vi vært kjempeheldige og fått masse sol! Etter måneder med regn og overskyet vær var vi helt underernærte på sol, og det kjentes som en energiboost når varmen og strålene endelig bestemte seg for å ta turen til sørlandet. Jeg har nytt det og vært masse ute, gått til barnehagen med begge to tidlig morgener, hatt kaffe i sola, vasket bilen, gått tur og tatt meg i å ønske meg dette for alltid….(vet det er urealistisk…:)). Men det har vært skjønt med litt vår i lufta! 

Tulipaner i vårsola- det er ren glede. 
Denne uka har jeg og Arild vært på en boblekveld på Triangelhuset- det får dere kanskje høre mer om en annen gang- , men det var iallefall en trivelig kveld! Takk for kaffe- og pratehjelpen til Arild og barnevakthjelpen til bestemor og Eldar. 

Så har jeg også begynt å jobbe litt nå da. Det blir forandringer for hele gjengen dette. Mindre familietid og mer alenetid for pappaen og barna. Det er en overgang. Men selv om det ble en litt slitsom start denne uka, tror jeg vi får det fint til fremover!:) I dag var Arild, Amanada og minstemann på grøten på Triangelhuset og koste seg der mens jeg var på jobb i kirka. Etterpå var Amanda og jeg en tur på lekeplassen- og plutselig er det kvelden. I morgen formiddag er det jobb på meg- så skal vi alle i bursdag til Sondre. Det gleder vi oss til! 
Håper alle har en fin helg! 
Vårklem fra Skjærgårdsveien!

1 comment:

Kristine said...

Deilig med vår! :)