Monday, March 10, 2014

Permisjonsslutt og jobbstart

Fredag var siste ordinære permisjonsdag. Det gikk jammen fort! Nå skal jeg begynne å jobbe igjen. Heldigvis ikke så mye, jeg får fortsatt være hjemme med mr.Theodor på dagen:) Skal jobbe helg og noen ettermiddager som vikar i kirka. Det blir på en måte fint å komme igang litt. Jeg håper det:) 
I morgen den dag skal jeg på første stabsmøte. Men jeg syns det er helt merkverdig at 7 måneder har gått siden minstemann kom til verden. Som nevnt før går det altfor fort her nå..! 
Så er det vel alltids sånn at dager kommer og dager går. Da er det godt at jeg kan samle på de fine minnene, og prøve å tenke på å nyte dagen i dag. De to tingene går litt hånd i hånd:) 
Nå får jeg kanskje nyte litt og lage meg en kaffe:)
Ha en fin dag der ute alle sammen! 

2 comments:

Inger said...

Lykke til med ny jobb! Og barn blir det mye tid til lenge ennå! Tro meg.

Kristine said...

Lykke til! Godt du får en myk overgang :)