Tuesday, December 5, 2006

Drid..

Har fått noen tilbakemeldinger på at jeg er litt lite seriøs til tider. Jeg tar selvkritkk! Beklager det!
Tenkte jeg skulle skrive et langt innlegg her, men jeg er så trøtt så orker ikke. Har nok lagt forholdene til rette for litt blondine modus i høst, og det er jo sånn jeg er. Og det bekymrer meg ikke så lenge motparten vet at jeg også kan være reflektert, selvstendig og seriøs til tider. Det er når dette området rakner at jeg blir bekymret..
Men ærlig talt.
Dette er et forsvars innlegg uten mening. Skjønner at jeg er på tynn is her. Hadde jeg vært så sikker, hadde jeg vel ikke trengt dette innlegget. Anyway.. Jeg er sliten. Jeg trenger en pause.

4 comments:

Torjus said...

Så, så Marte, det er helt normalt å være sliten i disse eksamens tider. Tror vi lider av det heile gjengen! Snart er det Jul, tenk litt på det!

Mariann, said...

Lite seriøs?? Nei da... ikkje no å bekymre seg for.. tenk å kjedeli å f eks lese ein bare seriøs blogg??? Ingen som gidde det..

Du e go du Marte:)

Marte said...

mm.. ja, snart jul. Det er bra. Takk mariann.. Seriøse blogger funker sikkert for noen, men ikke min ting. Det er godt jeg slipper å snu da..
Går det bra med deg? eksamen nå?

Anonymous said...

tre eksamener på rad ca.. heh.. leser for harde livet.. e gleder me meir t jul enn e noen gang har gjort før.. Ellers e alt fint her i mitt liv, takk som spør:)

Håper du ikkje har det så verst du heller..