Thursday, November 30, 2006

sporten og andre problemer:)

Nå skjønner jeg at det ikke var forbigående eksamenskonsentrasjonsproblemer.. De påvirker faktisk eksamen også. Hatt 1, 3 igjen.
I morra er det advent også! Nå forrige søndag sa mannen på sporten at det var 1.søndag i advent. Da hadde jeg hatt en lang forskningsprossess på det og funnet ut at det faktisk ikke er 1søndagen før denne søndagen(altså til søndag..) Så da han sa det ble jeg litt forvirra. Måtte ringe til bestemor og greier. Virkelig litt stressende, hadde jo ikke kjøpt lilla lys engang.. Etter pausen beklaget han og sa han hadde sagt feil. Det er derfor jeg ikke ser på sporten! Når jeg gjør det, blir det jo bare kaos!!
ha en fin advent!

8 comments:

Anonymous said...

eh. ja. cirka det BESTE argumentet for å unngå sportsnyhetene EVER! ser du jobber hardt for å bli kvitt blondinestempelet ;) tehe.
anyways, du er flinka 2K og klarer eksamen bra!!

Marte said...

har jeg blondinestempel???

Torjus said...

øhhhhh lever du mye av livet i ditt eget hode? For oss andre høres det ikke velldig logisk ut! ;d

ps! du er nå på min linkliste, gratulerer!

Marte said...

Takk Torjus! jeg er beæret over å være en link..
mulig jeg lever mye av livet mitt i eget hode.. blir for mye tråkk om jeg skulle sprada rundt i alle andres..

Anonymous said...

du sa "blondine-modus" først!
;)men tulla mest.love u

Torjus said...

lol fine den...... :D

Anonymous said...

I inclination not approve on it. I regard as warm-hearted post. Especially the appellation attracted me to be familiar with the intact story.

Anonymous said...

Brim over I agree but I contemplate the brief should prepare more info then it has.