Monday, April 14, 2008

Oppdatering:)

Shame on me.. Nå var det lenge siden jeg har skrevet noe her. Det har vært så travelt. (Ihvertfall litt..) Men har jo en Bergenstur jeg ikke har skrevet om enda. Det må jeg jo. Så her kommer den i små punkter:
BERGEN 3(4)-6(7)april 2008:
- 24timer på tog. LITT lenge det..
- Overnatting hos søte Ane. Kos med eget rom, god mat, rødvin og Ane og Audun. Takk for gjestfrihet!
- Cafe med tøffe kusine Kristine. En gang på fredagen. Opp til tre på lørdagen. Det var stas!
-Cafe med Ingrid og Mildrid. Goodi, goodi...:)
-Møte med John Andreas. Vi hadde kaffe i tårnet på hotellet der han jobbet. Jeg var nesten en prinsesse:) Men hvor er prinsen?? hehe
-Regn og sol. MYE sol søndagen. Deilig!
-cafe med Marit. Koselig med oppdatering derfra:)
-Ost/kjeks/vin kveld hos bror til Ane med samboer. Og en hel del sofistikerte mennesker. Ble tp og andre intellektuelle aktiviteter utover kvelden.
- en tur på Ikea. Ane kjøpte to sett sengetøy. Jeg kjøpte ett...
- en fin tur og møte med mange fine venner. Det er kjekt å ta seg tid til det innimellom:) Takk til dere alle i hop!

4 comments:

Anonymous said...

OH I LOVE YOU
og før du aner det kjøper du òg to sett sengetøy :P

Kristine said...

Hvor mange kafébesøk ble det til sammen på deg den helga..? hehe:P

Marte said...

Jepp, Ane, det er mitt mål. Å kjøpe to sengesett:)

Det ble mange kafebesøk. Gikk helt ut av tellinga. Men det var iallefall fire med deg...? :) hehe

Torjus said...

prinsene er der slotta er vel....! ;)