Monday, June 30, 2008

helger som kommer og går...

En alt for kort helg er over. hvor ble det av den? Den kom og gikk før jeg fikk tid til å tenke. Men trenger man tenke i helga? :)
Fredag sto vi i bilkø fra Stavanger til Kr.sand. Her ble jeg sluppet løs (!) og hadde en fin, fin middag med Linda på kick. Vi snakket jobb, skole, menn og singelliv. Det var moro:) Så bar det til leiligheten for rydd og vask. Det ble sent. Da pappa banket på døren halv ni lørdagsmorgen var nesten alt ferdig, og vi pakket raskt ut i bilen. Nøkkel ble levert og så stod jeg uten leilighet. Uten fast jobb og uten sørlandsferie på programmet. Det fikk jeg grine over senere. Lørdag var det definitivt ikke tid til slikt.
Bryllupsservering sto på planen resten av dagen. Gratulerer til Vibeke og Kjetil som ble lykkelig gift!!:) Etter en laaaaaaaaaang dag og kveld på Fjærbu, rakk jeg en tur innom Åge for å hilse på guttene mine. Herlig. Dere er savnet!
Søndagen kom i rekordfart. Kaffestund på trappen og formiddagste med johanne og Ane ble det tid til før vi igjen satte kursen mot Stavanger.
I dag har jeg jobbet overtid. Gjort ferdig tre Etiopiabudsjetter og lest prosjektplaner. Jeg er uendelig takknemlig for at jobben er bra, siden sørlandet og dere er så langt borte!

No comments: