Thursday, June 26, 2008

I`m going back to my roots...

Oh je..
I dag begynte jeg i korttidsstillingen i NMS i Stavanger. Jeg er tilbake der jeg engang kom til verden. Det er med blanede følelser. Men hovedpoenget i dag er at en traineestilling ikke trenger å være kjedelig! Med rette (:))innstilling om at dette kom til å bli "OK..", så ble dagen til en positiv overraskelse. Det jeg trodde skulle være rutinearbeid, er i virkeligheten utfordrende og spennende. Og mitt i fagfeltet mitt! :) Jeg får gjennomgå programbudsjetter fra prosjekter i landene NMS har sitt virke i. Jeg får lese dokumenter og sammeligne med mål og sensitiver. Jeg får komme med innspill og rettelser. Jeg får være med å lage søknader til bistandsnemda og NORAD. Jeg får gjøre det jeg helst vil: Jobbe BÅDE med bistand og økonomi. Jeg har fått i både pose og sekk..
Og da gjør det ikke noe at det regner i Stavanger.
Mer fra meg senere. Nå er det leggetid. Det tar på å være yrkeskvinne:)
Natta.

6 comments:

Anonymous said...

Høres ut til å være en spennende og utfordrende jobb! Gratulerer!
Hils Guro.

Kathrine said...

I told u so! :) tihi! Det er bra at det er bra! :) Men jeg savner deg allerede litt her "hjemme". Godt at du egentlig ikke er så veldig langt borte. :D

Torjus said...

stolt! :) grattis

Anonymous said...

Gratulerer!!! Lykke til!
Hils Guro! Besta

Anonymous said...

Gratulerer marte!!! Så bra!! Tenk for en erfaring (høres ikke det voksent og fornuftig ut :)...)!! Veldig godt å høre at du trives. Ser fram til oppdatteringer! Lykke t med ei ny jobbuke :)! Jeg er også veldig stolt av deg ;)!

Marte said...

Tusen hjertelig takk mine kjære! Det er godt å vite at dere er her for meg alle sammen, selv om jeg er litt langt borte for øyeblikket..