Sunday, June 1, 2008

Sex og singelliv

Det høres så glamorøst ut:) !!!??
Har sett på gamle episoder i dag. det er så mange fine kjoler! Fine menn. Fine damer. Vellykkede kalles det vel:) Jeg er fasinert. Veldig. Kunne jeg ønske jeg var som dem? Jeg ønsker meg de fine kjolene. Jeg ønsker meg de fine mennene! Og jeg ønsker jeg så ut som de fine damene. MEN. Jeg er meg. og jeg er på sett og vis fornøyd med det. Lykken er ikke alltid grønnere på den andre siden. Vi må huske det. Og jeg må huske det. Men det er lov å drømme seg bort. Og det er lov å gjøre som Ane og meg. Bruke kjoler. Hverdagsglamor er fantastisk:)

7 comments:

Anonymous said...

jaaa!!! det er vi gode på! og når vi blir godt gift, etablerte med hus og unger, så skal vi stå på kjöket med forkle, kjoler og høyhælte sko! mens mannen lager mat.. :P 1000 hverdagsglamourkyss fra din meg

Anonymous said...

Jeg er glad for at du er du, enten i kjole eller bukser! "Du er du og du duger!" Men det er lov å drømme - koselig kan det også være!
Men drømmemannen finns han tro?
B.

Marte said...

veldig vanskelig å svare på..

Anonymous said...

drømmemannen er kanskje nærmere enn du tror? eller?

Anonymous said...

lurer på om det var drømmemannen selv om skrev det forrige innlegget her?

Marte said...

dda vil jeg gjerne vite hvem er?:)

Torjus said...

heheh er det ikke dette som er hverdag glamour da? :D