Tuesday, October 26, 2010

Tja

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Men fant ut at det var lenge siden jeg hadde oppdatert nå.
Sitter å venter på at jeg skal gå på speideren. I dag skal vi leke. Hurra.
Er trøtt. Har vært en lang arbeidsdag med lange møter. Budsjett for 2011 skal i havn i løpet av uka. Vi får se hvordan det går...

Helga var strålende! kjolen passa enda og det var herlig å få være litt sammen med de 4 pikene! God mat og god prat:)
Kjøreturen gikk også bedre enn forventet og gradestokken holdt seg over 0 hele veien! Takk!

Nå er det stavanger uke (faktisk både denne og neste), så nå er det mange møter og samtaler på jobb. Det er hektisk. Men da går jo dagen også fort:)

Til opplysning:
- det er UNDER 2 mnd til julaften!!!
- det er 2 mnd og 5 dager til jeg skal gifte meg.
- det er mindre enn 1 år til vi flytter til sørlandet.
- det er 43 minutt til speideren begynner

Sånn går no dagan..

2 comments:

Anonymous said...

Lykke til med alt strevet!!
Er litt bekymra for Maud - hvordan har hun det når mamma er så travel?
Skulle vært nærmere bestemor, så kunne hun tatt seg litt av den lille!!

Bestemor

Mamma Kathrine said...

trøst deg med at tida frem mot alle ting som vi venter på, går MYE fortere når man har så mye å gjøre.... :) Selv om det er veldig slitsomt da... off...