Friday, October 22, 2010

Vennskap

"Fra Wikipedia, den frie encyklopedi;
Vennskap er viktig for mennesket.Vennskap er et forhold som har sitt grunnlag i pålitelighet eller kjærlighet. Vennskap kan utvikle seg mellom to eller flere mennesker som omgås og trives i hverandres selskap, og som gjerne har noe til felles, for eksempel i form av interesser. Sympati, empati og ærlighet er viktig i et vennskap.

For mennesket er det viktig å ha noen på sin side når man har det vanskelig. Ettersom mennesket i utgangspunktet også er et flokkdyr er viktig å ha noen ved selskap. Dersom et menneske er totalt ensomt, kan det føre til depresjoner og psykiske problemer."


Det er mange ting å glede seg over. VENNSKAP er en av dem! I morgen er jeg så heldig å få bruke dagen min sammen med 4 gode venner! Ane, Kathrine, Inger Johanne og Johanne. De skal være med når jeg skal prøve kjolen igjen i morra. Er jeg ikke heldig???:)
Så åpner den kjæreste Ane sine dører,og vi skal på gresk aften, med påfølgende natt i pent sengetøy i det enda penere huset til Ane. Jeg er en stykk heldig jente!!!:)

2 comments:

Anonymous said...

"Vårt liv kan ikke være fullkomment uten venner"
Dante.

Og nå skal du ut med 4 på en gang!!

Bestemor

Kristine said...

Håper (og tror) du har hatt en herlig helg med kjoleprøving, jentesnakk og gresk aften! :)