Friday, March 9, 2012

Blidfisen


Noen ganger når jeg og hønemor har litt for mye tid, må vi finne på "noe artig":) Så i dag tok vi noen bilder. Siden superstjerna syns det er veldig gøy, ble det vinn-vinn for begge.


Skjønna!


Koser seg i senga med bamser og spilledåsen!

"smiler jeg fint nå, mamma?"

"Kan jeg se litte-bitte-grann på det kameraet? Tror det er noe på linsa..."

Ingen kommentar.... ;)

Ahhh... digg med litt seng...

"Tusen takk for at du tok bilder av meg, mamma! Takker med å klype deg litt i det ene kinnet og suge meg fast i det andre..." 

Jaja. Så sånn går nå dagan...!

4 comments:

anne said...

utrolig fine bilder av ei utrolig blid jente.Måtte le her av det med ingen kommentar. takk for deling!

"tante" Kathrine said...

amanda! Du er så fiiiiin! Og nydelig! Og søt!

Anonymous said...

Herlige bilder av ei herlig jente!

Oldene

En liten pause said...

Godpia! Koselige bilder!