Monday, March 26, 2012

Pimp my shirt

Røde Kors i Arendal har en konkurranse gående i disse dager. Poenget der er å lage noe nytt ut av noe gammelt. I tekstil. Jeg har nå meldt meg på, og her er bidraget mitt (tror jeg..). Ikke så avansert, men det enkle er ofte det beste:) Skjorta fant jeg hos Røde Kors da vi var innom der forrige uke, nå er den en kul sommerbukse/overall! Ikke var det vanskelig heller. En god klipp er roten til alt godt :) Og trykkknapper og bånd var det jo allerede i blusa.

Sommerlett buksedress

knyttebånd i halsen. Trykkknapper på magen.
Nå er utfordringen at man må stille med modell på catwalken konkurransedagen. Jeg er bortreist på dagen.. Vel, vel. Det finnes vel en løsning på det. Uansett skal jeg levere den tilbake til Røde Kors slik at de kan selge den i butikken sin. :)
Modellen min sover, men hun vil sikkert prøvegå denne i morgen. Kjenner jeg henne rett...:)
Fint tiltak. Vil du også melde deg på?? Her kan du lese mer om konkurransen: Redesignkonkurranse Røde Kors

(Mulig jeg må begynne med en fast pimpe-spalte på bloggen. Er det noe interresse for det?)

4 comments:

Eldar said...

Veldig fin! bra jobba

Mamma Kathrine said...

ja til pimpespalte :) Utrolig fin!! :) Hilsen stolt Bestis ;)

anne said...

ja fra her også

Kristine said...

Så flink du er! :)