Monday, March 12, 2012

Snart sommer?

så fiiiin solhatt!
I dag har vi hatt en nydelig dag! Først en tur hos oldene og spiste mandarin, så på cafe med onkel Sondre og feiret bursdagens hans (litt på forskudd), og så har vi vært med bestemor og prøvekjørt bil!
Tempraturen krøp opp i 15 grader og sola varmet godt, vi koste oss med kaffe på utecafe og jeg begynner så smått å lure på om våren er kommet?
Min fine A fikk denne NYDELIGE sommerkjolen og hatten av bestemor, så da vi kom hjem måtte vi bare prøve! Passet som et skudd! Nå trenger vi bare litt mer varme før vi kan bruke den ute. Kunne ønske det var sommer!:)
Legg merke til det uberkule campingvognmønsteret...! (Passet ikke akkurat med en sauebody under, men pytt sann, det var det vi hadde på i dag..). Se mer av kjolen her.

Pass deg, ellers bruker jeg hammern på deg...:)
Selv om det ble litt venting og tommeltvinning på tur, har vi kost oss. Vårsola gir energi, så vi får ta vare på den så lenge vi kan! 
 Etter en sånn deilig dag, måtte det et bad til. Lyden av herlig barnefryd er en nydelig avslutning på dagen. Nå sover minsta og jeg vurderer å sette igang med et kreativt prosjekt. Men jeg får se hva jeg orker....:)
Jeg er jo ikke akkurat en superkvinne.
Klemmer fra oss to som er hjemme alene mens pappa jobber. Flinke pappa.

5 comments:

anne said...

sååå fin ho var!

Grandtante Åse said...

Jeg kommenterte kjolen på Annes blogg, men må gjøre det her også! Kjempefin kjole til ei kjempefin jente!

Kristine said...

Stilig! :)

Anonymous said...

Fine dåke er!! Superduper kjole, veldig fin!

Også til slutt, det salige blikket fra ei supertrøtte jenta...

Klem fra arbeidspappa

Anonymous said...

Dette var flott sommerantrekk på
på fin kommende sommerprinsesse!

oldemor