Monday, September 29, 2008

Ane på visitt:)

Noen klager over lite bilder her..hmm. Det har seg sånn at jeg nå har kamera(takk til tante Åse), men ikke mulighet til å legge ut bildene på nett. Det er alltid noe..
Men en oppdatering uten bilder er vel bedre enn ingen oppdatering??

I helgen har jeg hatt besøk av min søte Ane. Vi har hatt en deilig helg med vin, venner og avslapping. Ane kom ikke før halv tolv fredagskvelden, men vi måtte jo ha litt kjeks og kake og prat før vi kunne legge oss. Selvfølgelig. Så det ble litt sent:) men akk. Det var jo helg!

Johanne og Gudrun beæret oss med et besøk lørdagskvelden. Det var riktig så koselig! Vi hadde et rikt utvalg av herlige greske retter og koste oss masse! Det var fint å samles igjen. Vi har vel ikke vært sammen siden Sri Lanka alle sammen tror jeg. Fine minner og fine jenter=)

Brudekjole utstilling har vi også vært innom. Ane fant vel ikke akkurat drømmekjolen der, men jeg syns nok en 80talls rosa marengs med puffermer og sløyfe bak hadde vært midt i blinken.. hehe..

Alt i alt en meget herlig helg! Godt med venner man kan snakke sammen med om alt. Fra jobb til matlaging... For det gjør vi. Vi er nok blitt voksne jenter. Eller...? Mulig det er rom for diskusjon her. Vi er jo tross alt ikke eldre enn 24. Bare barna...:)

1 comment:

Anonymous said...

det var en vidunderlig helg!
jeg leter etter kamerakabelen, så snart jeg finner den kommer det en stavanger-rapport fra min blogg også :)
takk for at du er den du er!