Wednesday, September 3, 2008

TTT

Måtte bare ta en liten pause på jobben for å oppdatere her. Det har vært full fart og hæla i taket i det siste, så har ikke hatt TID til å oppdatere. Det er skrekkelig!!
Men har hatt det fint da:)
Hatt besøk av min kjære Inger Johanne fra lørdag og til i dag! Alltid stas!:) Lørdag hadde vi en vellykket innflytningsfest med plommer og tomater:) Skikkelig moro.
Søndag brukte vi hver for oss, men samlet troppene hos Gudrun og Henrik til vafler og TP på kvelden. Koselig!

Ellers har vi møtt Silje, Anette, Guro, Eva, Kristine og mange andre. Har vært koselig med besøk. Vin og jentekveld har det også blitt! Herlig;)

Men nå er jeg alene igjen, så nå må jeg ta igjen på jobb. Og her kommer jeg visst aldri ajour... Kanskje neste år... hehe.
Men mer om det senere. Må desverre gå tilbake til tallene og principles for accounting!

4 comments:

Anonymous said...

du e vel søde, kos deg med regnskapen din! jeg vet du klarer det ;-)

hilsen fra din hemmelige russervenn, som snart skal få seg en blogg igjen !

Mamma Kathrine said...

Du er jammen flink martemor! :D
Gleder meg til fredag-kveld eller søndag formiddag. :) hehe.

Mamma Kathrine said...

forresten... du hemmelige russervenn. Synes og du skal få deg blogg igjen!! :D

ingerj said...

jobber med saken ;-)