Wednesday, September 17, 2008

LEILIGHETEN!

Endelig, takket være min søster, får jeg lagt ut bilder fra min kjære bolig. Leiligheten er så stor at dere bare får noen rom av gangen.. heheh...
Dette er fra stua mi: Legg merke til kunsten her. Den heter "soloppgang". Vet ikke helt om jeg egner meg til sånn abstrakte kunstverk.. Men man må jo prøve syns jeg...

Dette er kjøkkenet mitt. Eller deler av det. Andre siden er for tiden ganske rotete, så det får bli en annen gang:) Her har jeg foresten vært husmor og laget gulerotkake til 2kos på jobben! Den var sinnsykt god! Så dere kan få oppskriften om dere vil!
Soverommet. Litt lite på veggene, men senga er god:) Og den er ny!
Terrassen i mørket er ikke så sjarmerende, men den er herlig i sollys, og når jeg bare får litt blomster, noen puter og et bord, kan jeg nesten bo der til våren! Gleder meg!
Stua mi! Den er herlig stor. Mangler fortsatt gardiner... Men det kommer vel snart..
Dette er ovnen min. Er fin den... Men er instalert på olje, så venter til min far en gang kan tilpasse delene slik at man kan fyre med ved. Men det haster ikke.
Gyngestolen fra tippoldemor. Flott ble den. Og bamsen er med. Den har jeg hatt fra jeg var liten!

Oj, så at noen av bildene forsvant. Jaja. da har dere mer å glede dere til siden:) Men dette er iallefall en begynnelse. NOk av plass, så bare kom på besøk!!

5 comments:

Anonymous said...

Takk for titten! Fint å se hvordan du har fått det - og det ser veldig koselig ut!

Torjus said...

Det gjorde seg med et strøk med maling :D! Så jo virkelig så hyggelig ut:)

Kathrine said...

Åååå! Jeg gleder meg til å komme å se det på ordentlig! :)

Anonymous said...

Skulle gjerne sett den andre delen
av kjøkkenet! Men det blir vel en annen gang. Gleder meg til en smak av gulrotkaka!Syns du har fått det veldig koselig. Bestemor

Anonymous said...

Glemte å si "enig med Torjus" Du må ha hatt en flink malersvenn!
BM.