Sunday, September 7, 2008

Grimstad helg!

Huttemegtu!Den helga gikk i rasende fart! Nå er det allerede søndag, og vi skal snart vestover igjen.. Men det har vært fint å være hos mor og far litt! Fredagskvelden så vi film og bare slappa av! Det var koselig, og jeg fikk lagt med tidlig. Det var godt det! Lørdag var vi på FMU loppis/auksjon. Det regnet!! Hele tiden. Og jeg, bestemor og tante Åse frøys litt... De andre syns det var helt ok. Brr... Kjøpte en hylle og en kasse med mye rart på auksjon. Jeg solgte et par briller til ti kr over prisen jeg hadde git for HELE kassa og bytta to tallerker mot mammas nye parfyme. Jeg er fornøyd. Mamma er fornøyd.

Her er auksjonen i gang:
Doffen fikk hilsen på mors nye katt: Han var ikke kjempe begeistret...
Lørdagskvelden var jeg en tur hos gutta i Moland. Mye tull og vås prat, og litt mimring fra skottland, så det var kjekt det:)
I dag er det altså søndag. Jeg er eneste oppe nå, og koser meg med kaffe og blogg. Skal ta turen innom Kathrine etterpå, og det gleder jeg meg til!
Håper dere alle har hatt en fin, fin helg!!


4 comments:

Anonymous said...

Ja, det var moro med auksjon! (Selv om det ble litt i meste laget for meg mot slutten... Jeg er i fin form igjen nå.) Nå spekulerer jeg på hvor jeg skal plassere skatollet som Bestemor og Bestfar skal komme bort med i dag.

Fint å se at du har fått kameraet til å fungere, forresten!

Anonymous said...

Skatollet er plassert og vi fikk deilig kyllinggryte!!
Telefonbenken og stolen tar seg godt ut på mitt rom!Koselig å se deg på auksjonen! Bestemor

Anonymous said...

hehe. Godt dere har fått plassert det! Var hyggelig å se dere alle sammen! Håper det ikke blir så lenge til neste gang:)
marte

Anonymous said...

så kult! virker som den helgen var etterlengtet! du er så god du, marte. og jeg savner deg! stavanger er heldig.