Sunday, February 15, 2009

Julegavedryss i februar

Tusen hjertelig takk til min kjæreste som skjemmer meg bort med julegaver i februar!
Lørdag tok vi hurtigbåten fra Stavanger til Hjelmeland Hotel og Spa. Der hadde min kjære bestilt 20 min skrubb (fantastisk deilig!) og 50min full kroppsmassasje! Etterpå badet vi i bassenget, var i boblebadet, satt i badsstu og badet i snøen på utsiden!!
På kvelden stod det tre retters middag med tilhørende vin på menyen. Det var helt sinnsykt god mat! Fisk til forrett og lammeskanke til hovedrett. For ikke å snakke om sjokoladetingen med rørte bær, sorbet og smørbukksaus til dessert. En ekte valentine middag:)
Dette var en svane vi møtte på veien i stavanger. Herlig.

Her er vi inne i spaen i dag før vi reiste hjem. Måtte jo ha et bilde!

Det var en fantastisk julegave! Nøt hvert sekund...! Så nå vet dere menn hva dere kan gi deres kjære til jul neste år:) Denne slår ann!! hehe


4 comments:

Kristine said...

Sukk.. Du er vel en heldig en, vel! :) Godt med litt påfyll nå, tenker jeg!

(Tror jeg skal tipse Ove om denne bloggen...)

Anonymous said...

For en drømmegave!!!

Mamma Kathrine said...

Skal prøve å hinte, men tror det blir dårlig med spa her i huset.... :)

Torjus said...

hehe vel fortjent :D