Tuesday, February 24, 2009

En helg i februar

Så var det tirsdag. Har ikke fått oppdatert bloggen siden fredag, så nå er det vel på tida:)
I helga hadde jeg en etterlengtet tur til Sørladet! Var fantastisk (selv om det var litt hektisk).
Kathrine laget kvelds til meg og Arild fredagskvelden i Kristiansand, var en lykke å se henne igjen! Da Ane var ferdig på jobb dro vi til henne for overnatting. Der fikk vi papadums og rødvin til nattmat og ble sittende å se på bilder fra Kreta til Audun kom hjem. Så ble det enda mer prat og litt sjokolade, og to lykkelige jenter som hadde enda en ting til til felles; kjærester som er revisorer. Det er litt å snakke om da... Både for de mennene og for oss jentene. På hvert vårt felt selvfølgelig!
Lørdag begynte vi dagen med deilig frokost i Vågsbygd hos Ane og Audun, før vi reiste til Eide og mamma. Her fikk vi kaffe og litt avslapping før vi dro videre til bestemor og bestefar. Her fikk vi syyykt gode vafler med rørte jordbær! Og flere historier om Kreta. (Vi gleder oss til Kreta Ja:))
Etterpå rakk vi en snartur innom Sondre og fikk se den nye leiligheten hans. Det var koselig! Vi tok han med oss og dro på Galleri for en kopp kaffe med Torjus og Ørjan. Det var også fint:)!!
Kveldsmaten bestod av Ostesufle og salat hos mamma og pappa. En avslappende kveld med kortspill, prat og litt Grand prix.
Så var det plutselig søndag! Sondre laget fastelavensboller og bestemor og bestefar kom på besøk. Arild og jeg laget søndagsmiddag (ytrefilet og ovnsbakte poteter..mmm) før vi satte kursen vestover igjen. I kristiansand var vi innom Mette og Ole, noe som også var flottings! Spesielt siden det var der jeg møtte min Arild.... hehe

Halv elleve var vi hjemme igjen. En fin helg!!

Og nå er det altså tirsdag. Hvor ble det av mandagen????

5 comments:

Anonymous said...

vi koste oss masse med besøk av dere! og gleder oss til å ha med dere på tur :-)

kan du lage ostesoufflé? lære meg? det ser så godt ut!

savner deg allerede!
ane

Anonymous said...

Vi koste oss også med besøk av dere lørdag og med bollene på søndag!Gleder oss alt til neste besøk.

Kristine said...

Høres ut som en hektisk, men veldig koselig helg! :)

ingerj said...

jeg er så glad for at du har det så fint!

Mamma Kathrine said...

Tusen takk for besøket på fredag! Nydelig å se dere igjen!