Friday, May 27, 2011

Avskjed på grått papir..

..er det ikke akkurat. Men det er siste arbeidsdag i NMS i dag. Jeg smiler fra øre til øre og synes dette er fint! Det har vært en hektisk vår og jeg kjenner at kroppen trenger litt hvile. Vil jo være uthvilt til beibisen kommer til verden. Når jeg får NMS litt på avstand skal jeg kjenne litt på følelsen igjen. Da vil jeg tro at savnet av kollegaer og jobb kommer. Selv om det i dag bare kjennes herlig befriende og godt å gå ut i permisjon, er det jo også et livskapittel jeg legger bak meg nå. Et med gode og vonde sider.
Men før jeg reflekterer for mye over det, skal jeg slappe av å kose meg litt! I morgen har noen jeg kjenner bursdag og da håper jeg noen andre jeg kjenner lager frokost :) Dagen skal gå med til ingenting. Og så skal vi i vinklubb til min medgravidevenninne Gjertrud (og hennes mann Vigleik da). I morgen er vi hele 3 gravide i vinklubb, så jeg vurderer å omdøpe det til vannklubb for anledningen!

Så her sitter jeg da. Og arkiverer. Og venter på at klokken skal bli tre.

Ønsker dere alle en god helg!!
Superklemmer

Ps. I går investerte den lille familien Hovda i speilreflekskamera, slik at vi kan legge ut fine bilder her framover. Det blir kjekt!!

3 comments:

Anonymous said...

Den dama hadde veldig stort rompeparti. Hurra for sommerferie!
Eldar

Anonymous said...

Selvportrett?
Lykke til med permisjon til den vordende mor - og med sommerferie
til den vordende onkel!
Gleder oss til å se dere!

Beste-/oldemor

Anonymous said...

Glemte å si at vi gleder oss til bilder med det nye kamaraet!
Skrytealbum venter!

Oldemor