Tuesday, May 24, 2011

Gratulerer!

.. med dagen til pappa!!! Du holder deg godt gamlefar!

Nå har jeg akkurat vært på kontroll hos jordmor. Alt var normalt. Blodtrykket tilbake til "normalt" og ellers ingen uvanlige ting. Babyen har nesten festet hodet, og ligger heldigvis riktig vei (det har hun gjort hele tiden, tror det er litt strevsomt å snu seg rundt og rundt..). Så nå venter vi noen uker til, og så kan hun bare komme:) Det går fint med denne bollemagen, jeg klager ikke så mye. Har det jo mye bedre enn mange andre gravide rundt omkring. Og nå er det bare 3 og en halv dag igjen på jobb, og etter det skal jeg kose meg med en uke på sørlandet og så sysle med litt forbredelser i heimen her i Sveio.Gleder meg til det!!
Håper forøvrig ikke babisen har lyst å tilbringe veldig mye mer tid inne i magen enn til termindato. Det er jo ingen hemmlighet at både jeg og min mann var store da vi ble født. Og jordmor minner meg stadig på at Arild hadde unormalt stort hode...hehe. Jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd. Det går helt sikkert bra!

Nå er pausen min over, tilbake til jobb! Ha en fin tirsdag!

1 comment:

Anonymous said...

Håper Amanda skjønner sitt eget beste og ikke drøyer for lenge med å møte sine foreldre og hele slekta
i friluft! Hun og vi har noe å glede oss til!!

Oldemor.
vi gratulerer også vordende bestefar med dagen!