Sunday, May 29, 2011

Perfect weekend!

Pus på tur!

 I går var det bursdag her. Jeg fikk frokost av mannen. Han  er snill sånn:) Jeg fikk også nydelige blomster og blomsterkurver til å henge på veggen. Og gavekort på SPA som jeg skal bruke litt senere i sommer! I tillegg fikk jeg overhaling av sykkelen. Mannen har virkelig slått på stortromma i år:) Takk! 
Svigers var nedenom en tur på muffins (sjokolademuffins med kremost topping- gode hvis jeg får si det selv..) og på kvelden var vi i vinklubb. Der fikk vi servert nydelig mat! Grågås til forrett, cola-marinert hjortefilet til hovedrett og skogsbær pannacotta til dessert:) mmm! 

I dag har vi ryddet og vasket hele leiligheten! Det var litt av et prosjekt. Men nå er det gullrent her! Dette er bildet fra en liten pause vi hadde. Humøret var på topp iallefall:)
Vi feiret etterpå med middag på sus og dus i Sveio. Enda en fin dag. 

EN FIN HELG! 
Fylt med kjærlighet!

2 comments:

Kristine said...

Litt av en meny! Høres ut som en finfin helg:)

Anonymous said...

Ja,dette må ha vært ei perfekt helg
og drømmefødselsdag! Ønsker deg/dere mange slike!

Bestemor