Sunday, May 15, 2011

Ukesoppdatering...

Det er forferdelig travelt å være en Hovda for tiden. Og da går det utover skribleriene. Tipper det tar seg opp igjen når jeg går ut i permisjon (håper det).
Denne uka har vært like hektisk som den forrige, men jeg er ved godt mot. Fortsatt fin i formen og klager ikke. Mange som har det verre enn meg..:)
Var tre dager i Stavanger og fikk ryddet pulten min på kontoret. Nå har jeg opplæring og arkivering igjen før jeg tar permisjon (om bare 2 uker!!). Det skal bli godt. Fredag bevilget jeg (og min sjef) meg en feriedag! Puslet 1000 brikker puslespill og bare koste meg!! Det var skikkelig godt!! Lenge leve slike regnværsdager!! I helga har vi vært på takkekort turne i Haugesund og besøkt noe av Arilds familie her. Koselig. Og i dag fikk vi hjemmelagde kjøttkaker til middag hos svigers!! Det var godt jammen! En grillfest i regnvær og poenggivningen i grand prix har vi også fått med oss. Svært så mye man rekker når man vil..


I morgen er det 40 dager til termin, altså har jeg da status som høygravid. Det er rart. Men litt godt også. Målet nærmer seg....! Og Arild er den beste mannen å ha når man trenger noen til å strekke ut kramper i beina klokken 4 om natta og støvsuge stuegulvet... Er veldig takknemlig for ham! (Men uten han hadde jeg vel heller ikke sittet her i denne "situasjonen" heller...) Glad jeg har han og situasjonen!!
Vi gleder oss veldig. VELDIG! Begge to! Og Maud da...!
Appropo Maud- vi hadde besøk av lille Emil på 4 mnd i kveld, og han skrek litt da han ikke fikk mat med en gang (typisk smårollinger...:)). Da ble Maud veldig forstøkt og sperret øynene opp og flyktet fra sofaen. Så dette blir spennende for henne framover. Godt pappa Arild "trener" henne opp med å dra ho i halen og slike ting.. Mulig han må begynne å sutre litt også- for sikkerhets skyld.

Håper dere har hatt en fin helg!
Love from Buavåg

3 comments:

Anonymous said...

Har litt medynk med Maud, men blir det
for mye haletrekking i nr.30 kan hun jo få et fristed her av og til, hvis hun lærer veien!
Beste-/oldemor

Mamma Kathrine said...

Jeg lurer på om vi kan få en filmsnutt her; Med Pappa Arild som sutrer litt!! :) Og selvfølgelig Storesøster Mauds reaksjon!! ;D

Anonymous said...

hehe, kanskje jeg kan ordne det..:) Vi får se.. M.