Monday, February 6, 2012

Hjørnebenkeplatebord

Nå har vi fått opp hjørnebenkeplatebordet vårt! En bit benkeplate vi hadde tilovers fikk vi avrundet på Bergemoen. Jeg stod for innkjøpet av huggjern og Arild stod for arbeidet med huggjernet. Så festet Arild plata med hylleknekter. Fint og praktisk! Hylla på veggen fikk jeg byttet til meg i dag. Etter en grundig vask syns jeg den ble veldig flott! Elsker små skuffer jeg kan putte små ting i....:)

Mye jeg kan fylle denne med...
 


 Legg merke til at hjørnebenkebordet er tilpasset veggen. Det er hugget ut plass i veggplankene. Da ble det litt mer integrert. Takk til handymannen min Arild. Ikke hver dag jeg kaller ham det, men i dag kan han virkelig sole seg i glansen:)

2 comments:

anne said...

ble veldig fint!
flott arbeid!!

Anonymous said...

NYDELIGSTE KJØKKENSKUFFHYLLE! Jeg synes du er SKITHELDIG!!

Handy mann også :-) Ikke verst hva han får tid til i disse revisjonstider!

Ane