Monday, February 27, 2012

Selvskryt

Noen gang hatt følesen av å ha gjort noe sinnsykt bra og vært utrolig effektiv og bare vil fortelle hvor flink du har vært?? Sånn har jeg det nå. Er egentlig veldig fornøyd med egen innsats i kveld, og siden Arild ikke er hjemme til å skryte av meg, får jeg gjøre det her. Bær over med meg. Er ikke så ofte, men i dag måtte jeg bare gjøre det.. 
Etter engelen min sovnet i kveld har jeg rydda, støvsugd stua, vaska kjøkkenet, gulvvask på knærne, vaska badet, satt på 2 maskiner med tøy, hengt opp tøy, vannet blomstene, bakt brød (nam), skrelt og kokt poteter og gulerøtter til Amandas middagsmat de neste dagene, rydda, vaska alle speila og glassbordene og til slutt laget fajitas til middag til meg selv. Ingen kan si at jeg har vært lat i kveld iallefall. 
Skryt av deg selv neste gang du også er flink; det er DEILIG! :) hihi

4 comments:

En liten pause said...

Flinka!!! Sier ikke mer;)

Anonymous said...

Imponert!!

:)

Bestemor

Kristine said...

Wow! :)

anne said...

alt det jeg ikke har gjort-:)