Wednesday, October 3, 2012

Husmor, jeg, nei?

Neida. Nå har jeg jobbet to dager i ny jobb. Masse informasjon. Mange nye ansikter. Like mange navn.  For meg er det helt umulig å koble riktig navn med riktig ansikt, men jeg jobber med det! De fine damene jeg jobber med på avdelingen Phy.Back Office har jeg iallefall kontroll på nå:)  En av dem spurte i dag om jeg skulle låse bloggen min, slik at jeg kunne skrive om jobben her... Men jeg har bare fine ting å si om dem, så det trenger jeg ikke! Skal ikke legge ut så mye mer om jobb her, men så langt virker det ok. Ser fram til å begynne å jobbe litt mer skikkelig med tingene!
Ellers har jeg snakket litt om meg selv til avdelingen og jeg sa at jeg likte husmor-ativiteter på ettermiddagene, så som baking, matlaging, strikking og sying (jeg la vekt på at disse aktivitene ikke innebar støvsuging).  Nå er jeg liksom strikke-guruen på jobb. En litt ufortjent posisjon syns jeg, så i dag har jeg prøvd å dysse ned husmorstjerna mi. I går så jeg tross alt bare på TV! Jeg må le litt også, at jeg har klart å fremstilt meg selv slik. Fint. Kunne jo ønske jeg hadde litt mer tid til disse tingene!


I ettermiddag har Arild (og jeg) byttet lyspære på Audien. Minimi hjalp til selvfølgelig!

No comments: