Tuesday, October 23, 2012

Sommerfugler!

Ja, nå er det ikke lenge til vi reiser! Bare en arbeidsdag, to netter og så er vi på vei!! Vi gleder oss! Og jeg har aldri vært så tidlig ute med å pakke, vi er jo nesten klare nå. Selvsagt ikke så klare som bestemor og bestefar. De kjører rundt med koffertene i bilen allerede....:)
Til tross for mye gleding, møtte Amanda på en liten hindring i hverdagen i dag. Hun har fått øyekatar. Så i dag har jeg vært hjemme med sykt barn. Høres voksent ut. Men vi har fått øyedråper og i morgen er hun klar for barnehagen igjen. Det får fort over. Hun har også vært på helt eget besøk hos oldemor og oldefar i ettermiddag, mens mammaen fikk treffe Ane! Lille frøken hadde kost seg veldig! Godt å lade opp litt oldis-tid når vi skal være borte en stund. Og godt med litt Anetid på lading for meg!

Nei, nå må jeg legge meg. Skal jo være uthvilt til jobben i morgen!

Henger på en stor gratulasjon til Inger Johanne og Ingvald som forlovet seg på lørdag!!

Tirsdags-love til alle dere fra meg!

4 comments:

Anonymous said...

Vi har kost oss med alene-tid
tid med Amanda - håper hun er i fin form i morgen :) !!

Oldene

anne said...

ja ja det var jo fordi den faren din er en gentlemann og bar ut koffertene før han reiste i dag:)

Kristine said...

God tur og god bedring til Amanda, hvis ikke hun allerede er frisk som en fisk igjen! ;)

Og gratulerer med forlovelse i vennegjengen! :)

Grandtante Åse said...

Ønsker dere en flott tur! Kos dere! (- og er bare litt misunnelig...)