Wednesday, October 10, 2012

Travelt,

Alt for travelt for min del! I dag jobb fra 07-15. Middag og kos hos oldene (som hentet mini i barnehagen i dag), bading, legging, rydding og så styremøte (bestefar var barnevakt - fikk en travel kveld). Nå sitter jeg ved senga til prinsessen som er tett i nesa og ikke får sove. Tror jeg bare legger meg jeg også. Etter blogging selvfølgelig:)
Men til tross for travel hverdag, blir det noen verdifulle pustepauser innimellom. Takk og lov!



Bondemøte i Eide.


Kaffe i ny kopp fra Eldar. Greit når noen glemmer bursdager, så får en pakker litt utover året:)


Og så er det godt at jeg har en liten hjelper som syns feiing er gøy!

2 comments:

Eldar said...

Når det er travelt er det godt det bare er to uker til vi skal på cruise!:D

Anonymous said...

Takk for lånet av minien - det var kos! :)
Oldene