Monday, October 1, 2012

Siste hjemmedag

I morgen den dag begynner jeg i ny jobb i Markedskraft i Arendal. Dagen i dag ble brukt til en siste cafetur med mamma, kaffe med Ingrid og litt handling og ordning av ting. Jeg er så heldig å ha fått en Mac i hus nå! Og mini fikk ny vinterjakke! Begge jentene fornøyde i dag:) 
Og når vi er fornøyde, er som regel mannen fornøyd! 
Jeg hentet frøkna tidlig i barnehagen og så laget vi laksemiddag til pappa kom hjem. Etter middag var vi en tur hos oldene. Koselig for alle. Amanda fikk brife litt med blunkinga og prinsessevinkinga! 
Nå sitter jeg og leker med macen.. Heldig! 
Ny jakke.  Mest opptatt av frukten...
Her et bilde fra gårsdagen i Eide. De dyra her var bare helt supre og gode for koordineringen!
Så er det vel bare å si lykke til til meg i morgen. Jeg satser på at det blir bra! Ha en ordentlig fin dag i morgen alle sammen!

3 comments:

Kristine said...

Lykke til! :) :)

anne said...

lykke til :)

Anonymous said...

Lykke til ;)