Sunday, November 19, 2006

Eksamenskonsentrasjonsproblemer

Hva er det med eksamenslesning som gjør det så forferdelig vanskelig å konsentrere seg? Jeg prøver VIRKELIG å lese, men det er så vanskelig. Det er plutselig så mange ting som må gjøres eller ordnes. Det er jo ikke faga i seg selv som er så forferdelige. For det er ganske gøy det meste av det(okey, kanskje ikke alt..) Men når eksamen nærmer seg er det som all interresse bare flyr bort.. Hvorfor det? Hva er det som skjer?
Får man plutselig masse mer å gjøre før jul eller er det en slags eksamensforbannelse??
Og det verste er at jeg ikke har panikk heller.. Fytti.
Første eksamen er om en og en halv uke. Dette kommmer til å bli gildt! off:)

Jaja...
Lykke til med lesing folkens!

5 comments:

Kristine said...

Marte, jeg har ikke heller panikk, men jeg har eksamen i morra..! Kjenner meg så sinnsykt godt igjen i det du skriver om her! Uff, nå må jeg få gjort en siste innsats... Uææ..! Lykke til med lesinga=)

Anonymous said...

merkelig hvor mange ting som plutselig blir vesentlige når eksamen nærmer seg, for eksempel å vaske gulvene i leiligheten. helst etter du har støvsugd. og så kan du ikke vaske gulvet uten å tørke støvet ellers, og da er løpet kjørt. men du, jeg lurte på - hvis det skulle bli aktuelt - om jeg kunne beæret deg med økonomiansvaret i FEMÅ? vet ikke enda om det er aktuelt, men nå har jeg spurt.. :) ka du tru? så kan sikkert gabriel skrive det i en attest til deg på sikt! ;) gleder meg til torsdag etter møtet vårt.

Kathrine said...

Jeg føler nesten med dere alle sammen.. Hadde jeg vært i samme situasjon, tror jeg at jeg hadde sagt som Silje; DRIT I DET, DET GÅR FINT LIKEVEL!! hehe!

Dere kommer til å ha glemt dette stresset når dere er ferdige..

Marte said...

ajaj.. det er så godt dere føler det samme. hehe.. dagens studenter altså.
jeg hadde vært beæret ove å få være økonomiansvarlig=)(hvis det ikke er for mye jobb da.. det begynner å bli fult på timeplanen..=))
Silje: blir stadig minnet på at vi var "eliten" på borgen. vanskelig å leve opp til..
Kristine: håper eksamen gikk bra!!

Torjus said...

Leiligheten er alldrig så ren og pen som i eksamensperioden. Det er særlig Nils som får ryddeånden over seg!