Tuesday, November 14, 2006

London!



Tradisjonen tro, dro jeg med min kjære Inger Johanne på førjulstur. Etter flere år til Skottland, var det nå storbyen LONDON som stod for tur..! Med på følget var også Liv Randi, så det var en "søstrene Stenberg og Marte tur":)
5dager i London gir mange opplevelser, og dette er litt av det;
- brukt kanskje 20timer på transport i London. Det var til tider FRYKTELIG irriterende..


- sett BigBen, Tower, Nelson(IKKE Mandela),KFUK-hjemmet, "Virgin on the rocks", Oxford Street, Buckingham palace(ja, det er et SLOTT), St.Pauls+ diverse andre seer-verdige severdigheter..
- gått mange mil.. jaja
- besøkt den siste søsteren Stenberg(ja, det er tre..). Anne Marie var gøy.
- spist mye rart, mange rare steder. Kinamat,rarlasagne,rarsandwich,sjokoladekake(både på rommet og i parken). Også har vi vært på starbucks! mmm..kaffe
- danset alternativ dans.
- sovet godt!
- handlet litt(det begrenser seg kanskje selv med tom konto=)) hehe.. men sko har jeg iallefall kjøpt!Camden markedet var gøy i seg selv! masse å se og lukte på!



Det var en kjempeflott tur!!!!!!!!!! Skal legge iinn noen fler bilder seinere. men nå skal jeg til kr.sand for å gå på skolen i morra igjen:)
Hejdå!

3 comments:

Anonymous said...

Hihi :-) Moro moro. Gleder meg til jeg får noen bilder fra turen :-) Moro var det ja. Spesielt den alternative dansen din.
Men nå må fokuset endres: Hvem skal være datene våre tilhelga? Funnet noen spesielle? Holder en knapp på annonse på storskjelmen i vrimlehallen jeg altså... :D:D eller... øøøhh.. heh.
yeahyeah...
See you soon!
Nice B-log :D

Marte said...

Har hemgt opp bilde av DEG overalt!! hehe... Er det ingen som har ringt? hmm.. det var rart. tror du må begynne å deppe litt.. hihi.. nei. detta må vi ordne på en måte! noen ideer? tipper det blir til at vi må gå alene..=)

Marte said...

Er det forresten noen som leser dette som vil gå på kino med to søte jenter i helga, er det bare å vise sin interresse!:)nuss livrandi og marte