Wednesday, November 22, 2006

Ny side??

Ok, det er mulig jeg ikke har klart å skjule det så godt.. Men av og til slår jeg inn på "blondine-modus" og alt blir litt vanskelig å forstå og sette ord på..også blir mye veldig morsomt..
*kremt*
Det er faktisk litt flaut, men jeg vet jo at jeg kan være litt alvorlig også. Og jeg har da en STOR porsjon selvironi=)
Det er derfor jeg legger en link her til Inger Johannes blogg.(http://ingerj.blogspot.com/)
Gå dit og se på filmen fra London. Og jammen er det ikke bare jeg som er litt smågal der...hehe..
IngerJ blogg er verdt et besøk ialletilfeller!

2 comments:

Anonymous said...

oj! Se hva jeg fant! Jeg sitter hjemme med brannskader etter et uheldig møte med vannkokeren og ser på andre sine blogger. Tehe, men går det bra eller? Og vettu hvem som er i Oslo? Sahara, ja naboen vår på Sri Lanka. Har ikke møtt han da, men han skal være her. Uansett! Alt bra? Jeg savner deg. Klem Marte!

Anonymous said...

hei blondie
sjekk http://www.bvjhotel.com/
tenkte på den i quartier latin..