Wednesday, March 7, 2007

HALDEN!

Så var jeg kommet til Halden.. En liten, grå by helt øst i Norge. Så langt øst at den er litt påvirket av Sverige.. I denne øde(beklager negativiteten her:)) byen bor min søster Guro. Det er hyggelig å være på besøk hos storesøster og jeg får tilogmed lov å velge hva vi skal ha til middag og se på tv:) Men nå er ho på skolen. Og det var ho i går også. Så da bruker jeg dagene til å sove lenge, se film, lese litt økonomi(merk ordet "litt" her, det er vesentlig...), gå tur, se på byen(det tok ca 5min..) og slappe av. I grunnen litt herlig det!
I gårkveld var vi på quiz. Litt annerledes enn i Kr.sand, her er det bare 5-6lag og ikke akkurat nyhets-spm. Men det var Ok. Fikk møte noen av Guros venner også, og det var hyggelig.
Nå kommer snart storesøs hjem fra skolen. Da skal vi gå tur. Tror jeg...

2 comments:

Eldar said...

Bare fordi jeg har et liv.. og du : la meg tenke .... IKKE

Mariann, said...

Du har an...

Sjekk min blogg for info