Wednesday, March 21, 2007

Onsdag!

Det er en helt vanlig onsdag.. Jeg har spist hjemmebakte rundstykker til frokost, vært på skolen, gjort jusoppgaver om Peder Aas og Marte Kirkevold, laget torsdagsavtale med gutta i gruppa, spist lunsj med Kathrine på HiA, gått gjennom byen, vært innom Johanne på Bianco, tilbrakt 4 timer sammen med hun jeg er støttekontakt for, ventet på forsinkede busser, gått en tur, glemt å spise middag, lest mail og nyheter på nett, fått påskegave, ledd av en vits, åpna statestikkboka, lokka igjen statestikkboka, drukket kaffe, vært forvirra og tenkt på en hel del saker og ting..
Altså en vanlig onsdag... :)

4 comments:

Anonymous said...

så du har fått påskegave på forskudd i år også ;) haha, tenker på i fjor..med kokoseggene våre og min lille datotabbe:)
nå er jeg hjemme og klar for vinkveld med deg!

Anonymous said...

Det store spørsmålet er vel heller om Marte har fått en ordentlig gave, eller hvem hun fikk gave av.... Haha

Kristine said...

puh.... blir jo nesten sliten bare av å høre om dagen din jo:P

nå skal jeg gå tur til fløyen! blir nesten sliten av å tenke på det også...

Kristine said...

du er herved tikket. se min blogg for mer info..