Tuesday, March 6, 2007

LILLEHAMMER!!

Den helga gikk fort! =)
Fredag kveld kom jeg med toget til Lillehammer. Denne byen nedi en dump som lever på et vist OL i 1994. Det er 13år siden!! Skjerpings!!
Iallefall.. Inger Johanne bor der.. Og det hever standarden betraktelig! Fredagskvelden drakk vi kaffe og hadde en typisk"oppdateringsprat". Lørdag sov vi lenge (retter en takk til deilig seng) og så spaserte vi en tur til byen. Der traff vi Kari misjonærspire. Kos. Inger Johanne laget chili/kylling wok til middag(nam-nam) og etterpå var det jentekveld med film, ost og vin. Stas! Seinere traff vi også Odd Arild og Eirik(morsomme typer det altså. Jeg lo godt av diverse "looks"). Søndag mimret vi med bilder fra Borgen, bryllup, nyttår og turer. Timene gikk fort den formiddagen! Så var det middag(laks) og vafler til dessert. IJ-du er en fantastisk vertinne og gjestfriheten er stor!! Mandag morgen gikk bussen videre til Oslo. Her var jeg så heldig å få drikke kaffe med Gudrun, møte Henrik og spise middag med Silje! Det var særdeles oppløftende og bra!
Nå sitter jeg i Halden og venter på at Guro(min søster) skal bli ferdig på skolen og komme hjem og leke med meg=)
.. to be cotinued..

3 comments:

Anonymous said...

så bra at du koste deg, takk for halslinsene du kjøpte på vei til bussen, hjalp godt for en usedvangli sår hals. nå sitter jeg her og hoster og harker mens jeg prøver lære meg hvordan man skal analysere film. har drukket mer varm te i dag enn sikkert hele mitt liv, fant ut at det hjalp for halsen. men nå håper jeg at inger louise stikker innom kiwi på veien for å kjøpe is til meg, leste på lommelegen at det hjelper mot sår hals, riktignok var det nabefalt til barn, men jeg er ennå ung tenkte jeg. og jeg har lyst på is.

takk for at du tok turen, det var akkurat det jeg trengte, for du er så kul! love ya!

Marte said...

Sorry for at jeg la til litt ekstra til den der forkjølelsen din..Det er faktisk litt min feil at du er syk nå:) uff..
is kjøler ned sår hals ja, og du er ABSOLUTT ikke for gammel til det( det har du bevist mange ganger...)hihi
God bedring! Love u2

Mariann, said...

Ska sei du reiser for tia... hmm.. høres ut å bare reise rundt å treffe kjekke folk.. jaja.. snart påskeferie.. får gjør det da..