Wednesday, August 20, 2008

Havregrøt og tid som løper løpsk

Jeg ønsker meg kamera så dere kunne se hvordan det blir her.. Men siden jeg har investert i div ting er det ikke penger til det nå. Så da får vi vente til storesøster atter returnerer til denne byen og jeg kan låne hennes.
Men det blir greit her skal jeg si dere!
Er litt lei av å male nå, så tror jeg utsetter resten en stund. Det er jo levebart nå:)
Nå spiser jeg forresten havregrøt. Det er ikke videre godt når det er andre dagen på rad. Men jeg hadde ikke tid til å gå på butikken. Prioriterte maling. Dårlig prioritert tenker jeg nå..
jeje.

ps. jeg savner mange av dere

6 comments:

Anonymous said...

du kan låne mitt :) det er jo bare ett steinkast unna, å e kan kaste over noe mat å, bare å si ifra!! :)

Anonymous said...

Godt med gode venner. Du er heldig som har slike!Men havregrøt er sundt, ingen har omkommet av det!
Hilsen bestefar og bestemor.(sistnevnte er glad i havregrøt!)

Anonymous said...

Godt med gode venner. Du er heldig som har slike!Men havregrøt er sundt, ingen har omkommet av det!
Hilsen bestefar og bestemor.(sistnevnte er glad i havregrøt!)

Kristine said...

Og tenk på oss her i verden som er glad i det, men ikke kan spise havregrøt! :P

Kathrine said...

Hmm, ser den havregrøt greia... Men det setter i hvert fall i gang systemet!! Du kan trøste deg med at Daniel har spist NESTEN BARE havregrøt til frokost i 4 måneder! :D

PS!!!
Vi savner deg også!

Marte said...

Takk for konstruktive kommentarer. Jeg liker jo havregrøt. Men ikke HELE tiden. Så til opplysning har jeg vært på butikken nå og spiser jærbrød(med sirup i..) med salat og skinke. mmm..
silje: jeg kommer å låner kameraet ditt da:) Må bare rydde LITT til. hehe
Bestemor; jeg er heldig som har gode venner, og jeg er heldig som har dere!
Kris: jeg tenker på deg ja..:) skal spise grøten min med et smil:)
Kath:Havregrøt er tøft når daniel spiser det!