Monday, August 11, 2008

VENNSKAP!


Bildet er hentet fra en link om "hvordan slå opp med en venn". Jøssemeg så tullete. Hvem vil lese om den slags? Hvordan bli en bedre venn burde det vel heller vært...
Klart at vennskap forandrer seg og man kan gli fra hverandre. Men vil jo heller si at det er en prosess, ikke en handling man bør kunne lese seg til for å utføre. Det er trist.
Sukk.. Ta vare på vennskapet! Jeg prøver å ta vare på mine, men vet jeg ikke har NOK tid og evne til å gjøre alt jeg burde ha gjort. Men jeg tenker overhodet aldri på å slå opp med en venn! nei og nei..
Så til mine venner: Jeg er glad i dere og vil aldri bytte dere bort eller slå opp med dere:) JUppije!

3 comments:

Anonymous said...

ta VARE på vennene, ta Vare på
vennligheten,...... Les Jan Erik Vold: "ta VARE" Et av mine favoritt-dikt! Hilsen bestemor

Anonymous said...

ta VARE på vennene, ta Vare på
vennligheten,...... Les Jan Erik Vold: "ta VARE" Et av mine favoritt-dikt! Hilsen bestemor

Anonymous said...

er så innmari glad jeg har deg som venn, marte!